Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارخودروداخلیویژه

قیمت و مشخصات فنی خودرو چانگان یونیتی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چانگان یونیتی (Uni T) یکی از محصولات شاسی بلند و جدید شرکت چینی چانگان است که در بازار داخلی کشور هم چند سالی حضور دارد. کراس اوور جدید چانگان در مقایسه با مدل‌های قبلی، متفاوت‌تر خواهد بود. علاوه بر این، گزارشات موجود حاکی از آن است که شرکت سایپا قصد دارد این خودرو را مونتاژ و در بازار داخلی نیز عرضه کند. در ادامه همراه لیون تک باشید.

این خودرو ابتدا در سال 2020 و برای کشور چین در دسترس قرار گرفت و توانست پس از خودروهای چری، هاوال و جیلی سرمایه گذاری سنگینی را در سطح اول خودروسازی دنیا آغاز کند.چانگان یونیتی جزو کراس اورها طبقه بندی می‌شود و uni-t تحت برند جدیدی با نام گراویتی معرفی شده است. خودروی مذکور برای جذب مشتریان جوان پایه گذاری شده و بدنه ی زیبا، مدرن، جذاب و جوان پسند آن نیز بیانگر این موضوع است.

قیمت و مشخصات فنی خودرو چانگان یونیتی

با توجه به اینکه شرکت چانگان این سری از محصولات خود (uni) را به امکانات رفاهی و آپشن ها بسیاری مجهز کرده است، پیش بینی می شود که قیمت ماشین چانگان uni t در بازار چین در محدوده ۱۲۰ الی ۱۵۰ هزار یوان داشته باشد. این قیمت چیزی معادل ۱۷ الی ۲۲ هزار دلار است که به معنی این است که چانگان یونیتی قیمت نسبتا رقابتی دارد.مشخصات و قیمت خودرو چانگان یونیتی

طول و عرض چانگان UNI-T به ترتیب برابر با 4.5 و 1.8 متر و فاصله محورهای آن نیز 2.7 متر است که با توجه به این اندازه‌ها، می‌توان این مدل را در رده کراس‌اورهای جمع و جور (کامپکت) قرار داد. رینگ‌های قابل سفارش برای این خودرو نیز از سایز 19 اینچی با تایرهای 225/55 یا از سایز 20 اینچی با تایرهای 245/45 خواهد بود. چانگان برای خودرو یونیتی، دو پیشرانه توربوشارژ مختلف درنظر گرفته و حالا باید منتظر ماند و دید که سایپا، کدام یک از این دو پیشرانه را برای یونیتی، انتخاب می‌کند. 

مشخصات و قیمت خودرو چانگان یونیتی

قیمت این خودرو در ایران چقدر خواهد بود؟

در بازار چین، قیمت چانگان یونیتی بسته به نوع پیشرانه انتخابی و سطح آپشن‌های آن بوده طوریکه با موتور 1.5 لیتری، حدود 116 تا 140 هزار یوآن و با موتور 2.0 لیتری نیز حدود 138 تا 150 هزار یوآن قیمت دارد. به عبارت بهتر، قیمت چانگان یونیتی، معادل تقریبی 17 تا 22 هزار دلار است. بنابراین در صورت عرضه در بازار کشورمان، حدود 900 تا 1.1 میلیارد تومان قیمت خواهد داشت.

مشخصات

چانگان یونیتی

طول

4515 میلیمتر

عرض

1870 میلیمتر

ارتفاع

1565 میلیمتر

فاصله محوری

2710 میلیمتر

وزن

1465 تا 1570 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
jvdci
jvdci
1 سال قبل

… بدنه ی زیبا، مدرن، جذاب و ” جوان پسند ” آن …

مگه توی ایران ، جوان میتونه ماشین بخره ؟ فقط میتونه همین ” پسند ” رو انجام بده (:

دکمه بازگشت به بالا